allroundtjejen

Alla inlägg under juli 2012

Av johanna bardun - 26 juli 2012 22:42

Är hos pappa och jobbar. Det har inte funnits värken tv eller internet förren idag så därav den väldigt dåliga uppdateringen.
Risa har iallafall gått bra förutom i dag då det blev lite blandade resultat.
Imorron bli det sista jobbdagen sen åka hem.
Söndag kanske träninf för Carina och sen från Måndag ska hon få vila i två veckor :)

Igår var det trav med vilket gick bra. Peggan var 3:a och den andra som har konstigt namn som jag inte kan stava till gick nytt rekord men inte plaserad

Av johanna bardun - 22 juli 2012 13:14

Har fått tillbaka kanseln i fingrarna idag efter att jag igår red en trött ponny som drog tyglarna ur handen på mig ungefär halva ridpasset. Hon var iallafall jäkligt fin även om hon var trött. Och trött blevjag med och så var jag lite sjuk med så ett hårt dressyrpass idag är något jag inte kommer köra på iallafall   



Blev ingen film då jag måste lära mig min kamera lite. Men mamma fottade och vissa blev ganska bra..

                 

Av johanna bardun - 21 juli 2012 09:08

Grymt taggad för dressyrträning för Carina snart. Så nu bär det av till Rosa. Bild eller film kommer nog senare om jag får mamma att filma och fotta :)

Av johanna bardun - 20 juli 2012 14:14

Hihi jag glömde berätta en sak!

När vi var på högstorp var vi och hälsade på alla hästar. Därav typ 15 fölungar med mammaor.   

Dom va as söta..

Och sen va vi och hälsade på Maries c-ponnysar som är två år. Dom va värkligen jättefina.

 

Casper med sin VÄLDIGT långa man. Just nu är den traslig eftersom dom går på bete och då är det ingen som ficksar med dem :)

 

Och min favorit Chrysler. Han är så söt :)

Av johanna bardun - 20 juli 2012 14:06

Har inte blivit något bloggande då jag har varit iväg och inte haft något internett.

Åkte till Högstorp i måndas och i tisdags var jag på High cheperral. Har massa bilder men det är äver 200 och det tar sån tid att lägga upp dom här så det blir inga   


Idag var min ponny värd guld. Det var hon sist jag red dressyr med. Hon gick perfekt men jag måste träna på min balans!

Älskar min ponny!   

 

Av johanna bardun - 14 juli 2012 00:40

Har haft grillkväll med bästa tjejerna Elin och Linn. Vi hade det sjukt kul med en massa skratt och sånt   


DISS!


Stor diss till att dom inte kollade ifall isen skulle hålla. Jag har alltid varit rädd för isen och bara tanken på att Rosa eller någon av hästarna jag älskar får mig att må illa! JAG SKA ALDRIG RIDA PÅ IS!

Av johanna bardun - 12 juli 2012 22:56

Har ändrat bloggen lite nu och bestämmt att jag ska blogga om allt möjligt i mitt liv! Det kommer ju bli mycket hästar men jag vill ha med lite annat också   


Idag gick jag upp tidigt och hjälpte Marie i stallet. Sen vid halv 11 så red jag ut i skogen. Den lilla skogsvägen var typ översvämmad   

Sen in till stan och shoppa lite och sen hem.



Målade också naglarna lite..

 

Av johanna bardun - 11 juli 2012 18:57

Har kört galoppintervaller idag :)
Hon hade mycket energi och va supersnabb. Riktigt fin och kändes bra reglerbar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen?
 Dina dagar i vardagen inte bara hästar.
 Bilder!
 Ridningarna i detalj
 mer av allt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards