allroundtjejen

Alla inlägg den 10 september 2012

Av johanna bardun - 10 september 2012 22:12

Känner igentligen ingen större lust till att blogga idag men jag gör det bara för att jag inte har något annat att göra medans jag väntar på att filmen jag började titta på igår ska ladda lite så att jag kan se klart den.


Skolan idag vara bara så uttråkande. Tur att jag har mina vänner som piggar upp den lite men vissa saker fick mig att känna som att jag skulle explodera idag.. Det blev ju inte bättre när jag klev av på fel ställe med bussen så att jag fick gå en massa med!! 


Rosa höjde mitt humör endel iallafall. Red en skogsrunda jag inte ridit själv någon gång innan och ett tag känndes det som att jag var vilse men sen kom jag till stigen iallafall. Rosa börjar vänja sig vid dom vägarna nu. I början ville hon bara springa men idag var hon lungn min lilla pluttis.   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen?
 Dina dagar i vardagen inte bara hästar.
 Bilder!
 Ridningarna i detalj
 mer av allt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards