allroundtjejen

Alla inlägg den 14 april 2012

Av johanna bardun - 14 april 2012 21:54

Han inte blogga igår då jag var i stallet hela dan och efter det till en kompis och sov där.

Igår på morgonen/förmiddagen hopptränade jag för Johanna. Tarzan var mycket duktigare denna gång men vi hoppade inte lika högt. 75-85 kanske. Många titthinder men det är bara kul :)

Han vägrade i vilket fall bara på ett av hindrena som han tyckte va lite läskigt. Han vägra på det kanske tre gånger :/ Men alla andra hoppade han så jag var väldigt nöjd  


Sen på lektionen hade vi hoppning och jag hade Cherry. Hon var ovanligt sur när jag skulle fixa henne och sparkade mot mig så fort jag nuddade henne och försökte attackera mamma. (livsfarlig häst)

Iallafall så gick ridningen bra bara det att hon var grymt lat. Men hon hoppade allt och jag fick beröm för att jag gav henne handen så bra när vi hoppade av stort "stolt"  


Idag så mådde jag dåligt! Ont i halsen och lite sånt så jag åkte bara till stallet och tittade till honom. Spolade benen, mockade och borsta. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen?
 Dina dagar i vardagen inte bara hästar.
 Bilder!
 Ridningarna i detalj
 mer av allt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards