allroundtjejen

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av johanna bardun - 24 mars 2012 22:50

Han inte blogga igår... Kom till pappa rätt sent och sen så han jag inte sitta vid datorn eftersom jag somnade på soffan   

Iallafall så gick väll ridningen sådär! Kände mig rätt dålig men det var första gången jag red med hackamore (stavning) och det var värkigen supersvårt att böja och ställa henne. Men nästa gång är det lite mer hoppning iallafall.


Idag har jag mest tagit det lungt i den sköna sommarvärmen. Ida kom tyvär inte ut så det blev inget mys med ponnysarna. Istället vårstädade jag och Marie altanen och sedan invigde vi grillen för i år med farmor och farfar också! Efter det gick vi ut och Marie hoppade lite med Coloer. Så då åkte jag lite tracktor med farfar, Kevin och Joline. Vi ficksade hö till Malta (en häst) och vatten till hästarna som gått ut i sommarhagen! För att vila lite! Sen pysslade jag lite med Sudden! Hon var typ rädd så fort jag nuddade henne. Känns som att hon inte blivit ompysslad när hon gått med de andra fölmärranra nere i Småland! Men jag hoppas det blir bättre!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen?
 Dina dagar i vardagen inte bara hästar.
 Bilder!
 Ridningarna i detalj
 mer av allt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards