allroundtjejen

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av johanna bardun - 27 mars 2012 19:07

Samma sak idag som igår! Han var jättefin och kändes väldigt fokuserad. Snäll och gör det jag begär! 

Allt går bara frammåt känns det som! 

Vänstergaloppen gick sådär iallafall! Om man ska klaga på något! I vänstergaloppen på volter så drar han sig lite utåt åt höger alltså och det är rätt svårt att hålla igång honom. I slutet gick det bättre men det är ju för att han är uppvärmd! Jag vet inte hur jag ska få honom bättre i början! För galoppen känns väldigt konstig om man börjar galoppera i vänstervarv och inte galopperat något i höger innan  

Men han var jättejättejätte fin idag iallafall!    

.

Av johanna bardun - 27 mars 2012 07:55

Hej! Han inte blogga igår så jag gör det idag istället!

Igår tränade jag lite dressyr! Mest på dressyrprogramet. Gjorde fel några gånger men jag vet inte vad det var jag gjorde fel så jag började om och då gjorde jag hela rätt! Lustigt!

Men han kändes iallafall fokuserad när jag red. Han var jättefin och i slutet tränade jag lite på galoppen! Mest i vänster varvet eftersom det är det han har svårt med.   


Inte så jättelångt kvar till tävlingarna! Jag längtar!!!!!!

Och så den 28 ska jag vara med och hålla i ponnyridningen på mogata marknad! Så jag tycker att alla ska komma dit och rida!   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen?
 Dina dagar i vardagen inte bara hästar.
 Bilder!
 Ridningarna i detalj
 mer av allt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards