allroundtjejen

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av johanna bardun - 29 mars 2012 20:21

Ingen ridning värken igår eller idag! Längtar tills imorron och på lördag.


Vad jag faktiskt känner: 

Tarzan du är halva mitt hjärta om inte mer en det! Kan inte tänka mig ett liv utan dig...

Redan första gången jag satt på din rygg kände jag hur jag inte kunde stoppa leendet som trängde sig fram. Du var svår men helt underbar. Vi växer tillsammans för varje gång jag hoppar upp på din rygg. 

Jag skulle aldrig någonsin välja någon annan istället för dig..

Att se dig gnägga när jag ställer mig utanför spiltan är så fantastiskt. Du betyder värkligen så enormt mycket för mig jag skulle aldrig någonsin vilja ha ett liv utan dig min aldra bästa, vackraste Tarzan 


När något skiljer oss åt är det denna låten jag ska lyssna på för att minnas dig! Den kommer alltid vara riktad till dig! <3










Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen?
 Dina dagar i vardagen inte bara hästar.
 Bilder!
 Ridningarna i detalj
 mer av allt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards