allroundtjejen

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av johanna bardun - 31 mars 2012 22:37

Idag var nog faktiskt första gången jag vart riktigt arg på Tarzan!

Han gjorde inget som jag sa åt honom. Först streta han bara emot och ville inte alls gå i form och när han gjorde det gick han bara felstäld!

Sen gick jag ut och red i paddocken istället för att jag hatar när det är trångt! Då tränade jag på dressyrprogramet och jag kunde det men Tarzan fattade inget alls! I galoppen så spran gan bara ifrån mig eller så saktade han av. Ibland så bara stannade han också. Så jag var riktigt jävla sur!!!!! Men mest på mig själv såklart..


Men i slutet galopperade jag på en stor volt runt alla hinderstöd och då var han faktiskt fin så då fick han massa beröm eftersom jag varit så sur på honom innan! Men man kan inte alltid ha en bra dag!   

Av johanna bardun - 31 mars 2012 11:29

Kom hem för en och en halv timme sedan! Har varit i stallet och haft fodring, utsläpp osv...

Det gick faktiskt bra och väldigt snabbt eftersom vi är ganska många.

Så nu sitter jag hemma och bara tar det lungt sen tillbaka till stallet vid 4-5 och rida! Troligen tränar jag på dressyrprogramet som fortfarande inte sitter! Kan inte fatta att det ska vara så svårt att lära sig!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen?
 Dina dagar i vardagen inte bara hästar.
 Bilder!
 Ridningarna i detalj
 mer av allt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards