allroundtjejen

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av johanna bardun - 25 maj 2012 20:52

Har tänkt att uppdatera flera dagar men jag har inte hunnit. Hänt massa sedan sist men jag ska börja med det största!

Jag har ju skrivit att jag kanske ska komma med bra nyheter och att jag var taggad för onsdagen?

I onsdas var jag och provred en ponny. En superpigg c-ponny som gillar att hoppa. Hon heter Rosa!

Jag fastnade för henne direkt och vi sa redan när vi var där att vi ville ha henne. Så på söndag kommer min fina ponny  

 Fina Rosa  


Idag så hoppade jag Goldie! Det gick superfint och jag kunde kontrolera henne bra förutom att hon stack iväg mellan de två sista hindrena sista gången jag hoppade dem men jag var ändå nöjd.

Va troligen sista gången jag red henne   Lite sorjligt är det ju men hon kommer alltid vara min favoritridskolehäst        

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen?
 Dina dagar i vardagen inte bara hästar.
 Bilder!
 Ridningarna i detalj
 mer av allt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards