allroundtjejen

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av johanna bardun - 29 maj 2012 22:17

Vet att jag varit dålig på att blogga men jag har nästan ingen blogglust alls.

Iallafall så i söndas red jag Tarzan. Försökte göra galoppombyten över en bom men lyckades ingen gång. Han höll galoppen fint över bommen iallafall så jag var nöjd. Sen red jag bom övningen lektionerna skulle ha sen men då hade han noll kontroll på sina ben  


Efter lite endrade planer var vi och hämtade Rosa. Hon var jättesöt och när vi kom hem släppte vi ut henne och Russin tillsammans. Russin var jätteelak och är det fortfarande.

Sen i måndas borstade jag och va ute och gick lite bara. Tog det lite lungt med henne eftersom det tar ett tag att lära känna henne (ingen ridskolehäst direkt)

Så idag red jag och Marie till vändplan i skogen sen ett varv på slingan. Hon var skit pigg och ville galoppera lite då och då men hon gick ganska bra i form ett tag.

Hoppas på en lite lungnare häst imorron då jag ska rida lite på banan. Blir nog mest att försöka få henne lite samlad och lugn. Kanske lite bommar får se vad Marie tycker.  




    

Älskar dej fina lilla ponny   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen?
 Dina dagar i vardagen inte bara hästar.
 Bilder!
 Ridningarna i detalj
 mer av allt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards